Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tagani, Ared (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 103 p

Cover

LEADER 01425ntm a22003617u 4500
001 zp50051
041 |a eng 
100 1 |a Tagani, Ared  |4 dis 
245 1 0 |a Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost 
246 |a Effective Internet Marketing Strategy on Selected Company 
260 |c 2018 
300 |a 103 p 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Internet 
653 |a Internetový marketing 
653 |a mezinárodní Internetový marketing 
653 |a strategieInternetového marketingu 
653 |a nástroje Internetového marketingu 
653 |a Internet 
653 |a Internet marketing 
653 |a international Internet marketing 
653 |a Internet marketingstrategy 
653 |a Internet marketing tools 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42252  |y Plný text v Digitální knihovně UTB