Analýza marketingové komunikace cestovního ruchu města Uherský Brod

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kadlčík, Michal (Dissertant)
Other Authors: Hýblová, Monika (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 67 s. + 8 s. (103 279 znaků)

Cover

LEADER 01371ntm a22003377u 4500
001 zp49972
041 |a cze 
100 1 |a Kadlčík, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace cestovního ruchu města Uherský Brod 
246 |a The Analysis of the Marketing Communication of Tourism in the Town Uherský Brod 
260 |c 2018 
300 |a 67 s. + 8 s. (103 279 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketing cestovního ruchu 
653 |a destinační management 
653 |a město Uherský Brod 
653 |a promotion 
653 |a marketing of tourism 
653 |a destination management 
653 |a city of Uherský Brod 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Hýblová, Monika  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42191  |y Plný text v Digitální knihovně UTB