Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horák, Stanislav (Dissertant)
Other Authors: Culík Končitíková, Gabriela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 66 s. (15538 znaků)

Cover

LEADER 01521ntm a22003857u 4500
001 zp49971
041 |a cze 
100 1 |a Horák, Stanislav  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě 
246 |a Analysis of the Marketing Communication of the Bata Company until 1939 and Its Application in a Selected Company 
260 |c 2018 
300 |a 66 s. (15538 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a reklama 
653 |a služba 
653 |a Tomáš Baťa 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Marketing Communication Tools 
653 |a Advertising 
653 |a Service 
653 |a Tomas Bata 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Culík Končitíková, Gabriela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42190  |y Plný text v Digitální knihovně UTB