Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Unzeitigová, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 72 s.

Cover

LEADER 01412ntm a22003617u 4500
001 zp49940
041 |a cze 
100 1 |a Unzeitigová, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice 
246 |a Analysis of Customer Attitudes to Private Brands on the Food Market in the Czech Republic 
260 |c 2018 
300 |a 72 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a značka 
653 |a privátní značka 
653 |a postoj 
653 |a spotřebitel 
653 |a obchodní řetězec 
653 |a brand 
653 |a private brand 
653 |a attitude 
653 |a consumer 
653 |a chain store 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42174  |y Plný text v Digitální knihovně UTB