|
|
|
|
LEADER |
01493ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp49927 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Ratkovský, Denis
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
|
246 |
|
|
|a Analysis of Creating and Maintaining Customer Relationships in a Selected Company and their Development Based on the Principles of Bata's Management System until the Year 1939
|
260 |
|
|
|c 2019
|
300 |
|
|
|a 59 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a ekonomika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and economics
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu a marketingu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a starostlivosť
|
653 |
|
|
|a zákazníci
|
653 |
|
|
|a predavač
|
653 |
|
|
|a Baťa
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a customer care
|
653 |
|
|
|a customers
|
653 |
|
|
|a salesman
|
653 |
|
|
|a Bata
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Culík Končitíková, Gabriela
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/43827
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|