Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hosťovecká, Simona (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
SEO
Physical Description: Práca 88 s., s prílohami 107 s

Cover

LEADER 01596ntm a22004577u 4500
001 zp49880
041 |a cze 
100 1 |a Hosťovecká, Simona  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě 
246 |a The Analysis of Online Marketing Communication of the Company Focused on Social Media 
260 |c 2018 
300 |a Práca 88 s., s prílohami 107 s 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Online marketing 
653 |a Sociálne siete 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a YouTube 
653 |a LinkedIn 
653 |a E-mailing 
653 |a Webová prezentácia 
653 |a SEO 
653 |a Online marketing 
653 |a Social networks 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a YouTube 
653 |a LinkedIn 
653 |a E-mailing 
653 |a Web presentation 
653 |a SEO 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42135  |y Plný text v Digitální knihovně UTB