Analýza postoje zákazníků k výrobkům s obsahem palmového oleje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holoubek, Jan (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 66 s.

Cover

LEADER 01387ntm a22003857u 4500
001 zp49877
041 |a cze 
100 1 |a Holoubek, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza postoje zákazníků k výrobkům s obsahem palmového oleje 
246 |a The Analysis of Consumers Attitudes towards Products Containing Palm Oil 
260 |c 2018 
300 |a 66 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Demarketing 
653 |a palmový olej 
653 |a rostlinný olej 
653 |a zákazník 
653 |a životní prostředí 
653 |a rozhodování 
653 |a Demarketing 
653 |a palm oil 
653 |a vegetable oil 
653 |a customer 
653 |a Environment 
653 |a decison-making 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42133  |y Plný text v Digitální knihovně UTB