Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti EverLift, spol. s r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vrzal, Marek (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 77 s., 45 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01632ntm a22003857u 4500
001 zp4983
041 |a cze 
100 1 |a Vrzal, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Plán marketingových komunikací a návrh Corporate Identity společnosti EverLift, spol. s r.o. 
246 |a Plan of marketing communications and concept Corporate Identity for the company EverLift, spol. s r.o. 
260 |c 2007 
300 |a 77 s., 45 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Analýza stávajícího stavu 
653 |a cílové trhy a skupiny 
653 |a strategie komunikace 
653 |a plán marketingových komunikací 
653 |a měření efektivity 
653 |a firemní identita 
653 |a Analysis of the existing state 
653 |a target markets and groups 
653 |a communication strategy 
653 |a plan of marketing communications 
653 |a measurement of efficiency 
653 |a company identity 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4171  |y Plný text v Digitální knihovně UTB