Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Škoda, Miroslav (Dissertant)
Other Authors: Gregarová, Magda (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 71 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01545ntm a22003617u 4500
001 zp4975
041 |a cze 
100 1 |a Škoda, Miroslav  |4 dis 
245 1 0 |a Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času 
246 |a Transformation of radio Frekvence 1 and reaction to a change of audience ratings research methodology and sale of advertising time 
260 |c 2007 
300 |a 71 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná bez omezení od 18.04.2012 
653 |a řízení rozhlasové stanice 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a CATI 
653 |a metodika výzkumu 
653 |a poslechovost 
653 |a directing radio station 
653 |a marketing communication 
653 |a CATI 
653 |a research methodology 
653 |a audience rating 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Gregarová, Magda  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3197  |y Plný text v Digitální knihovně UTB