Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Svejkovský, Ivo (Dissertant)
Other Authors: Pavlů, Dušan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 110 s.,

Cover

LEADER 01536ntm a22004337u 4500
001 zp4972
041 |a cze 
100 1 |a Svejkovský, Ivo  |4 dis 
245 1 0 |a Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu 
246 |a Corporate Design as a tool for increasing competitive strenght of a company 
260 |c 2007 
300 |a 110 s., 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a firemní design 
653 |a firemní identita 
653 |a značka 
653 |a identita značky 
653 |a logo 
653 |a designmanuál 
653 |a podnik 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a Corporate Design 
653 |a Corporate Identity 
653 |a Brand 
653 |a Brand Identity 
653 |a Logo 
653 |a Design Manual 
653 |a Company 
653 |a Competitive Strenght 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pavlů, Dušan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2906  |y Plný text v Digitální knihovně UTB