Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Paloušová, Jelena (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2008
Subjects:
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01533ntm a22003617u 4500
001 zp4962
041 |a cze 
100 1 |a Paloušová, Jelena  |4 dis 
245 1 0 |a Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě 
246 |a Parallel communication of a specialized wholesale company's brand name and the brand names of its suppliers 
260 |c 2008 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038 
653 |a Komunikace B2B 
653 |a komunikace značek 
653 |a paralelní komunikace 
653 |a komunikace velkoobchodu 
653 |a odborný velkoobchod 
653 |a B2B communication 
653 |a communication of brands 
653 |a parallel communication 
653 |a communication of a wholesaler 
653 |a professional wholesaler 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/7518  |y Plný text v Digitální knihovně UTB