Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nachtigall, František (Dissertant)
Other Authors: Pavlů, Dušan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 83 s.

Cover

LEADER 01483ntm a22004337u 4500
001 zp4957
041 |a cze 
100 1 |a Nachtigall, František  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová podpora uvedení nového bulvárního deníku na český trh 
246 |a Marketing support for introducing a new daily tabloid on the Czech market. 
260 |c 2007 
300 |a 83 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Marketing 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje 
653 |a distribuce 
653 |a tisk 
653 |a bulvár 
653 |a deník 
653 |a soutěže 
653 |a Marketing 
653 |a advertising 
653 |a sales support 
653 |a distribution 
653 |a press 
653 |a tabloid 
653 |a daily 
653 |a competitions 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pavlů, Dušan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2983  |y Plný text v Digitální knihovně UTB