Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kašparová, Bohdana (Dissertant)
Other Authors: Pavlů, Dušan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 87 s., 9 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01689ntm a22005057u 4500
001 zp4946
041 |a cze 
100 1 |a Kašparová, Bohdana  |4 dis 
245 1 0 |a Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice 
246 |a PERSONAL SALES EVALUATION OF THE ADVERTISING TIME IN PRIVATE RADIO 
260 |c 2007 
300 |a 87 s., 9 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037 
653 |a rozhlas 
653 |a vysílání 
653 |a komunikace 
653 |a obchod 
653 |a prodej 
653 |a prodejce 
653 |a zástupce 
653 |a proměnné 
653 |a motivace 
653 |a řízení 
653 |a hodnocení 
653 |a radio 
653 |a broadcast 
653 |a communication 
653 |a business 
653 |a sales 
653 |a sales man 
653 |a represent ant 
653 |a criteria 
653 |a motivation 
653 |a management 
653 |a evaluation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pavlů, Dušan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2984  |y Plný text v Digitální knihovně UTB