Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Václavíková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Doležalová, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 78 s. (103 422 znaků).

Cover

LEADER 01341ntm a22003857u 4500
001 zp49432
041 |a cze 
100 1 |a Václavíková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku 
246 |a Perception of Fairy-Tale Symbolism by Pre-School Children 
260 |c 2018 
300 |a 78 s. (103 422 znaků). 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Dítě 
653 |a předškolní věk 
653 |a symbolika pohádky 
653 |a pohádková postava 
653 |a výchova 
653 |a fantazie 
653 |a child 
653 |a pre-school period 
653 |a symbolism of fairy tales 
653 |a acts of fairy-tale 
653 |a education 
653 |a fantasy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Doležalová, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41839  |y Plný text v Digitální knihovně UTB