Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Stavjaňová, Nataša (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 101 s., 152 397 znaků

Cover

LEADER 01267ntm a22003137u 4500
001 zp49407
041 |a cze 
100 1 |a Stavjaňová, Nataša  |4 dis 
245 1 0 |a Teorie mysli u dětí předškolního věku v tradičním a alternativním vzdělávání 
246 |a Theory of Mind of Preschool Children in Traditional and Alternative Education 
260 |c 2018 
300 |a 101 s., 152 397 znaků 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a teorie mysli 
653 |a předškolní věk 
653 |a tradiční a alternativní vzdělávání 
653 |a theory of mind 
653 |a preschool age 
653 |a traditional and alternative education 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41822  |y Plný text v Digitální knihovně UTB