An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Drienková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Mikeska, Martin (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 99 s. (104 542)

Cover

LEADER 01407ntm a22003617u 4500
001 zp49384
041 |a eng 
100 1 |a Drienková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s 
246 |a An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s 
260 |c 2018 
300 |a 99 s. (104 542) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a zákazník 
653 |a zákaznická spokojenost 
653 |a kamenná prodejna 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a customer 
653 |a customer satisfaction 
653 |a brick-and-mortar shop 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Mikeska, Martin  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41801  |y Plný text v Digitální knihovně UTB