Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hroch, František (Dissertant)
Other Authors: Skalníková, Barbora (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 64 s., 7 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01535ntm a22003857u 4500
001 zp4938
041 |a cze 
100 1 |a Hroch, František  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah. 
246 |a The analysis of tools efficiency sales support and point of purchase for Hannah Czech Company. 
260 |c 2007 
300 |a 64 s., 7 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a podpora prodeje 
653 |a komunikace v místě prodeje 
653 |a zákaznická soutěž 
653 |a webový interaktivní portál 
653 |a e-learning 
653 |a motivace 
653 |a sales support 
653 |a point of purchase communication 
653 |a consumer contest 
653 |a web interactive portal 
653 |a e-learning 
653 |a motivation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Skalníková, Barbora  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3073  |y Plný text v Digitální knihovně UTB