Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hlivka, Michal (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
SEO
Physical Description: 95 s.

Cover

LEADER 01597ntm a22004337u 4500
001 zp4937
041 |a cze 
100 1 |a Hlivka, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz 
246 |a E-shops analysis on czech an foreigner market, developing project DobryNakup.cz (GoodBuy.cz) 
260 |c 2007 
300 |a 95 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a e-shop 
653 |a druhy e-shopů 
653 |a uživatelé internetu 2006 
653 |a SEO 
653 |a historie e-shopů 
653 |a analýza e-shopů 
653 |a sémantický diferenciál 
653 |a dobrynakup.cz 
653 |a e-shop 
653 |a various types of e-shops 
653 |a Internet users 2006 
653 |a SEO 
653 |a history of e-shops 
653 |a e-shop analysis 
653 |a semantic differential 
653 |a dobrynakup.cz 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4510  |y Plný text v Digitální knihovně UTB