An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šomodi, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Mikeska, Martin (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 72 s. (106 706 znaků)

Cover

LEADER 01377ntm a22003857u 4500
001 zp49336
041 |a eng 
100 1 |a Šomodi, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o. 
246 |a An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o. 
260 |c 2018 
300 |a 72 s. (106 706 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a strategie 
653 |a propagace 
653 |a reklama 
653 |a interiér 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketing 
653 |a strategy 
653 |a promotion 
653 |a advertisement 
653 |a interior 
653 |a marketing mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Mikeska, Martin  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41764  |y Plný text v Digitální knihovně UTB