Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pšikalová, Marta (Dissertant)
Other Authors: Papadaki, Šárka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 108 s. (187 828 znaků)

Cover

LEADER 01485ntm a22003857u 4500
001 zp49331
041 |a cze 
100 1 |a Pšikalová, Marta  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě 
246 |a The Project to Launch a New Non-Alcoholic Beverage in Selected Company 
260 |c 2018 
300 |a 108 s. (187 828 znaků) 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomik, specializace Ekonomika cestovního ruchu 
500 |a Studijní obor: Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Produktový mix 
653 |a spotřebitel 
653 |a životní cyklus výrobku 
653 |a fáze vývoje nového pro-duktu 
653 |a nápoj 
653 |a průzkum trhu 
653 |a Product mix 
653 |a consumer 
653 |a lifecycle of product 
653 |a phase of new product development 
653 |a drink 
653 |a market research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Papadaki, Šárka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/41760  |y Plný text v Digitální knihovně UTB