Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Roubalíková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Světlík, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 135 s.

Cover

LEADER 01701ntm a22004337u 4500
001 zp4921
041 |a cze 
100 1 |a Roubalíková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů 
246 |a The influence of the cultural environment of the Czech Republic on the appropriate advertising appeals creation 
260 |c 2007 
300 |a 135 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 17.04.2014 
653 |a Kultura 
653 |a Kulturní dimenze 
653 |a Kulturní hodnoty 
653 |a Kulturní rozdíly 
653 |a Reklamní strategie 
653 |a Reklamní apel 
653 |a Mezinárodní marketing 
653 |a Národní kultura 
653 |a Culture 
653 |a Cultural dimension 
653 |a Cultural values 
653 |a Cultural differences 
653 |a Advertising strategy 
653 |a Advertising appeal 
653 |a International marketing 
653 |a National culture 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Světlík, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4695  |y Plný text v Digitální knihovně UTB