Působení reklamy na děti 1. stupně základní školy.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vašáková, Eva (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 95 s.

Cover

LEADER 01423ntm a22003497u 4500
001 zp4920
041 |a cze 
100 1 |a Vašáková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Působení reklamy na děti 1. stupně základní školy. 
246 |a The influnce of advertising on children at first stage on primary school. 
260 |c 2007 
300 |a 95 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2027 
653 |a televizní reklama 
653 |a marketing 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a psychologie reklamy 
653 |a děti 1. stupně základní školy 
653 |a Tv advertisement 
653 |a marketing 
653 |a psychology of advertisement 
653 |a children of primary school 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3319  |y Plný text v Digitální knihovně UTB