Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fábryová, Monika (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 139 s.

Cover

LEADER 01682ntm a22004097u 4500
001 zp49152
041 |a cze 
100 1 |a Fábryová, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru 
246 |a Marketing Communication Strategy for Revenue Growth at a Selected Company Operating in Online Travel Industry 
260 |c 2019 
300 |a 139 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová stratégia 
653 |a digitálny marketing 
653 |a benchmarking 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a výkonnostný marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a marketing strategy 
653 |a digital marketing 
653 |a benchmarking 
653 |a marketing research 
653 |a performance marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43800  |y Plný text v Digitální knihovně UTB