|
|
|
|
LEADER |
01575ntm a22003857u 4500 |
001 |
zp49151 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Dúbková, Aneta
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
|
246 |
|
|
|a The Project of Client Expansions Based on Getting Experiences Using the Effects of WOM and eWOM at the Company CTR Albertov a.s.
|
260 |
|
|
|c 2019
|
300 |
|
|
|a 72 s. (93 788 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu a marketingu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a WOM
|
653 |
|
|
|a eWOM
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a online marketing
|
653 |
|
|
|a korporátní klientela
|
653 |
|
|
|a osobní doporučení
|
653 |
|
|
|a WOM
|
653 |
|
|
|a eWOM
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a online marketing
|
653 |
|
|
|a corporate clientele
|
653 |
|
|
|a personal recommendations
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Kozák, Vratislav
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/45821
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|