Projekt inovace marketingové komunikace ve vybrané společnosti s cílem zvýšení povědomí o značce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sliško, Daniel (Dissertant)
Other Authors: Honzková, Iva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 116 s. (182 287)

Cover

LEADER 01742ntm a22004337u 4500
001 zp49148
041 |a cze 
100 1 |a Sliško, Daniel  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt inovace marketingové komunikace ve vybrané společnosti s cílem zvýšení povědomí o značce 
246 |a The Project of Innovation of Marketing Communication in the Selected Company to Increase Brand Awareness 
260 |c 2018 
300 |a 116 s. (182 287) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a inovačný projekt 
653 |a komunikačné kanály 
653 |a nástroje marketingovej komunikácie 
653 |a SWOT analýza 
653 |a reklama 
653 |a viral marketing 
653 |a event marketing 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Innovative Project 
653 |a Communication Channels 
653 |a Marketing Communication Tools 
653 |a SWOT Analysis 
653 |a Advertising 
653 |a Viral Marketing 
653 |a Event Marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Honzková, Iva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43682  |y Plný text v Digitální knihovně UTB