Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Küršnerová, Sandra (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 92 s.

Cover

LEADER 01658ntm a22004337u 4500
001 zp49145
041 |a cze 
100 1 |a Küršnerová, Sandra  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané firmě 
246 |a The Project to Improve Marketing Communication in Selected Company 
260 |c 2018 
300 |a 92 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a zlepšení marketingové komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PESTE analýza 
653 |a internetový marketing 
653 |a marketing na e-shopech 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a improving of marketing comunication 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTE analysis 
653 |a internet marketing 
653 |a e-shop marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43679  |y Plný text v Digitální knihovně UTB