Projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vlášková, Klára (Dissertant)
Other Authors: Benyahya, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 120 s. (207 044).

Cover

LEADER 01384ntm a22003377u 4500
001 zp49142
041 |a cze 
100 1 |a Vlášková, Klára  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt vytvoření nového produktu pro vybranou firmu a jeho zavedení na trh 
246 |a The Project of Creating a New Product for the Selected Company and its Introduction to the Market 
260 |c 2018 
300 |a 120 s. (207 044). 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a česko-čínské vztahy 
653 |a interkulturní rozdíly 
653 |a interkulturní vzdělávání 
653 |a nový produkt 
653 |a Czech-Chinese relations 
653 |a intercultural differences 
653 |a intercultural education 
653 |a new product 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Benyahya, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43676  |y Plný text v Digitální knihovně UTB