Návrh podnikatelské strategie pro poskytování fotografických služeb v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Linhartová, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 124 s. (168 373 znaků)

Cover

LEADER 01474ntm a22003617u 4500
001 zp49130
041 |a cze 
100 1 |a Linhartová, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh podnikatelské strategie pro poskytování fotografických služeb v České republice 
246 |a Business Strategy of Professional Photographers in Czech Republic 
260 |c 2018 
300 |a 124 s. (168 373 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Podnikatelská strategie 
653 |a fotografování 
653 |a poskytování fotografických služeb 
653 |a fotografické produkty 
653 |a marketingová komunikace ve službách 
653 |a Business strategy 
653 |a photography 
653 |a photography services 
653 |a photography products 
653 |a marketing communication in services 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43669  |y Plný text v Digitální knihovně UTB