Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Konečná, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 120 s.

Cover

LEADER 01443ntm a22003617u 4500
001 zp49129
041 |a cze 
100 1 |a Konečná, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti 
246 |a Marketing Communications Project for Improving Brand Awareness and Increasing Sales of a Start-up Company 
260 |c 2018 
300 |a 120 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a digitální marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a PESTE analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing communication 
653 |a digital marketing 
653 |a social media 
653 |a PESTE analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43668  |y Plný text v Digitální knihovně UTB