Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chovancová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 109 s. (134 531 znaků)

Cover

LEADER 01463ntm a22003857u 4500
001 zp49125
041 |a cze 
100 1 |a Chovancová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje 
246 |a Project of Personal Marketing in Company Fatra a.s. with Accent on Offline Tools 
260 |c 2019 
300 |a 109 s. (134 531 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Personální marketing 
653 |a offline marketing 
653 |a offline nástroje 
653 |a lidské zdroje 
653 |a SWOT 
653 |a komunikační mix 
653 |a Personal marketing 
653 |a offline marketing 
653 |a offline tools 
653 |a human resourses 
653 |a SWOT analysis 
653 |a communication mix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45818  |y Plný text v Digitální knihovně UTB