Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Švandová, Jitka (Dissertant)
Other Authors Haltofová, Barbora (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2018
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description101 s. (148 197 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp49114
041 |a cze 
100 1 |a Švandová, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného kynologického klubu 
246 |a The Project to Improve Marketing Communication in Selected Cynology Club 
260 |c 2018 
300 |a 101 s. (148 197 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Nezisková organizace 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a analýza 4C 
653 |a Non-profit organization 
653 |a marketing 
653 |a marketing communications 
653 |a 4C analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Haltofová, Barbora  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43658  |y Plný text v Digitální knihovně UTB