Návrh marketingové komunikace Vlastivědného muzea v Šumperku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pospíšilová, Anna (Dissertant)
Other Authors: Tomancová, Lucie (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 100 s. (155 982 znaků)

Cover

LEADER 01395ntm a22003617u 4500
001 zp49111
041 |a cze 
100 1 |a Pospíšilová, Anna  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové komunikace Vlastivědného muzea v Šumperku 
246 |a The Proposal of Marketing Communications of Vlastivědné muzeum v Šumperku 
260 |c 2018 
300 |a 100 s. (155 982 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a neziskové organizace 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a PEST analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a nonprofit organizations 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a PEST analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Tomancová, Lucie  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43656  |y Plný text v Digitální knihovně UTB