Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pištová, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Honzková, Iva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 140 s. (247 751 znaků). 7 s.

Cover

LEADER 01608ntm a22004097u 4500
001 zp49108
041 |a cze 
100 1 |a Pištová, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh 
246 |a Marketing Communication Strategy Project for Introducing the New Product of the Selected Company on the Slovak Market 
260 |c 2018 
300 |a 140 s. (247 751 znaků). 7 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a produkt 
653 |a situačná analýza 
653 |a GE matica 
653 |a SWOT analýza 
653 |a medzinárodný marketing 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a komunikačný mix 
653 |a product 
653 |a situation analysis 
653 |a GE matrix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a international marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a communication mix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Honzková, Iva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43654  |y Plný text v Digitální knihovně UTB