Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Manethová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Bartók, Ottó (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 116 s. (148 558 znaků).

Cover

LEADER 01408ntm a22003617u 4500
001 zp49107
041 |a cze 
100 1 |a Manethová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve vybrané společnosti 
246 |a Project of Improving Online Marketing Communication for Chosen Company 
260 |c 2018 
300 |a 116 s. (148 558 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a online marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketingové nástroje 
653 |a webové stránky 
653 |a sociální sítě 
653 |a online marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a marketing tools 
653 |a website 
653 |a social media 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bartók, Ottó  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43653  |y Plný text v Digitální knihovně UTB