Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kohútová, Juliána (Dissertant)
Other Authors: Honzková, Iva (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 113 s. (171 916)

Cover

LEADER 01595ntm a22004337u 4500
001 zp49102
041 |a cze 
100 1 |a Kohútová, Juliána  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě 
246 |a Project of Marketing Communication Plan in a Selected Company Focusing on Social Networks 
260 |c 2018 
300 |a 113 s. (171 916) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a komunikačný plán 
653 |a komunikačné nástroje 
653 |a internetová 
653 |a online 
653 |a komunikácia 
653 |a sociálne siete 
653 |a Facebook 
653 |a marketing communication 
653 |a communication plan 
653 |a communication tools 
653 |a internet 
653 |a online 
653 |a communication 
653 |a social networks 
653 |a Facebook 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Honzková, Iva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43651  |y Plný text v Digitální knihovně UTB