Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kodydek, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Vorlová, Růžena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2019
Subjects:
Physical Description: 123 s. (199 152 znaků)

Cover

LEADER 01532ntm a22003857u 4500
001 zp49101
041 |a cze 
100 1 |a Kodydek, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility 
246 |a Implementation of Behavioral Economy Principles in Marketing Management of International Mobility Programs 
260 |c 2019 
300 |a 123 s. (199 152 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a behaviorální ekonomie 
653 |a program Erasmus+ 
653 |a rozhodovací proces 
653 |a zahraniční mobilita 
653 |a iracionalita 
653 |a motivace 
653 |a behavioral economy 
653 |a programme Erasmus+ 
653 |a decision-making process 
653 |a inter- national mobility 
653 |a irrationality 
653 |a motivation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vorlová, Růžena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/45813  |y Plný text v Digitální knihovně UTB