Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čokavcová, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 115 s. (158 169 znaků)

Cover

LEADER 01474ntm a22003617u 4500
001 zp49098
041 |a cze 
100 1 |a Čokavcová, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s.r.o. 
246 |a Marketing Communication Project to Launch a Children's Product Line by Vitar s.r.o. 
260 |c 2018 
300 |a 115 s. (158 169 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a projekt marketingové komunikace 
653 |a výrobková řada 
653 |a komunikační kampaň 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketing communication 
653 |a project marketing communication 
653 |a product line 
653 |a communication campaigne 
653 |a marketing mix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43648  |y Plný text v Digitální knihovně UTB