Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Měřínský, Martin (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 109 s.

Cover

LEADER 01584ntm a22004337u 4500
001 zp4909
041 |a cze 
100 1 |a Měřínský, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média 
246 |a Communication strategy of the chain of new coffee house with focus on new media 
260 |c 2007 
300 |a 109 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012 
653 |a internet 
653 |a komunikace 
653 |a marketing 
653 |a mobilní marketing 
653 |a multimedia 
653 |a nová media 
653 |a online reklama 
653 |a propagace 
653 |a communication 
653 |a internet 
653 |a marketing 
653 |a mobile marketing 
653 |a multimedia 
653 |a new media 
653 |a online advertising 
653 |a promotion 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2459  |y Plný text v Digitální knihovně UTB