Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Polzerová, Nicola (Dissertant)
Other Authors: Němcová, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 93 s. (165 531 znaků).

Cover

LEADER 01389ntm a22003617u 4500
001 zp49086
041 |a cze 
100 1 |a Polzerová, Nicola  |4 dis 
245 1 0 |a Plán marketingové komunikace pro nové centrum jednodenní chirurgie CZ Clinic s.r.o. 
246 |a Plan of Marketing Communication for a New One Day Surgery Center CZ Clinic s.r.o. 
260 |c 2018 
300 |a 93 s. (165 531 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management ve zdravotnictví 
500 |a Studijní obor: Health Services Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a propagace 
653 |a pacient 
653 |a jednodenní chirurgie 
653 |a CZ Clinic 
653 |a marketing communication 
653 |a promotion 
653 |a patient 
653 |a outpatient surgery 
653 |a CZ Clinic 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Němcová, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43639  |y Plný text v Digitální knihovně UTB