Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Birnstein, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Slaný, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 100 s.

Cover

LEADER 01485ntm a22003857u 4500
001 zp49066
041 |a cze 
100 1 |a Birnstein, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin 
246 |a The Project for Creating the Marketing Department in Martin University Hospital 
260 |c 2018 
300 |a 100 s. 
500 |a Studijní obor: Management ve zdravotnictví 
500 |a Studijní obor: Health Services Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing v zdravotníctve 
653 |a marketingové riadenie 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing in healthcare 
653 |a marketing management 
653 |a marketing communication 
653 |a PEST analysis 
653 |a Porter analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Slaný, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43630  |y Plný text v Digitální knihovně UTB