Customer Relationship Management: Der Weg zur optimalen Kundenbeziehung

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šrůtek, Jan (Dissertant)
Other Authors: Simon, Gerhard (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 56 s. (68 493)

Cover

LEADER 01390ntm a22003617u 4500
001 zp48987
041 |a ger 
100 1 |a Šrůtek, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Customer Relationship Management: Der Weg zur optimalen Kundenbeziehung 
246 |a Customer Relationship Management: The Way to an Optimal Relationship with Customers 
260 |c 2018 
300 |a 56 s. (68 493) 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Kundenbeziehungsmanagement 
653 |a Kundenzufriedenheit 
653 |a CRM-System 
653 |a Operatives CRM 
653 |a Analytisches CRM 
653 |a relationships management 
653 |a satisfaction of customer 
653 |a CRM systems 
653 |a operational CRM 
653 |a analytical CRM 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Simon, Gerhard  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43586  |y Plný text v Digitální knihovně UTB