|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp48967 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Peprnová, Daniela
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Význam sociálně psychologicky podpůrných skupin pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky
|
| 246 |
|
|
|a The Importance of socially-Psychological Support Groups for Children and Adolescents with the Problem of Integration among Peers
|
| 260 |
|
|
|c 2018
|
| 300 |
|
|
|a 99 s., 12 s. příloh, (203 253)
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a podpůrná skupina
|
| 653 |
|
|
|a porucha pozornosti bez hyperaktivity
|
| 653 |
|
|
|a ADD
|
| 653 |
|
|
|a porucha pozornosti s hyperaktivitou
|
| 653 |
|
|
|a ADHD
|
| 653 |
|
|
|a poruchy autistického spektra
|
| 653 |
|
|
|a PAS
|
| 653 |
|
|
|a skupinová koheze
|
| 653 |
|
|
|a specifické poruchy učení
|
| 653 |
|
|
|a šikana
|
| 653 |
|
|
|a vrstevnická skupina
|
| 653 |
|
|
|a support group
|
| 653 |
|
|
|a Attention Deficit Disorder
|
| 653 |
|
|
|a ADD
|
| 653 |
|
|
|a Attention Deficit Hyperactivity Disorder
|
| 653 |
|
|
|a ADHD
|
| 653 |
|
|
|a Autism Spectrum Disorders
|
| 653 |
|
|
|a ASD
|
| 653 |
|
|
|a group cohesion
|
| 653 |
|
|
|a Specific Learning Disabilities
|
| 653 |
|
|
|a bullying
|
| 653 |
|
|
|a peer group
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Balaban Cakirpaloglu, Irena
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/43568
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|