Engine Godot a jeho praktické využití

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sajič, Lubomír (Dissertant)
Other Authors: Pokorný, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 70 s. (89 586 znaků)

Cover

LEADER 01508ntm a22004337u 4500
001 zp48738
041 |a cze 
100 1 |a Sajič, Lubomír  |4 dis 
245 1 0 |a Engine Godot a jeho praktické využití 
246 |a The Godot Engine and its Practical Use 
260 |c 2018 
300 |a 70 s. (89 586 znaků) 
500 |a Studijní obor: Informační technologie v administrativě 
500 |a Studijní obor: Information Technologies in Administration 
500 |a Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Godot Engine 
653 |a herní engine 
653 |a vývoj videoher 
653 |a 2D grafika 
653 |a 3D grafika 
653 |a skriptování 
653 |a částicový systém 
653 |a herní fyzika 
653 |a Godot Engine 
653 |a game engine 
653 |a game development 
653 |a 2D graphics 
653 |a 3D graphics 
653 |a scripting 
653 |a particle systém 
653 |a game physics 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pokorný, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43425  |y Plný text v Digitální knihovně UTB