Vývoj televizního reklamního trhu na Slovensku po zavedení peoplemetrového měření.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mišauer, Vladimír (Dissertant)
Other Authors: Zelinský, Miroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 51 s. ,

Cover

LEADER 01626ntm a22004337u 4500
001 zp4866
041 |a cze 
100 1 |a Mišauer, Vladimír  |4 dis 
245 1 0 |a Vývoj televizního reklamního trhu na Slovensku po zavedení peoplemetrového měření. 
246 |a Development of television advertising market in Slovakia after implementation of People Meters. 
260 |c 2007 
300 |a 51 s. , 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Televizní trh 
653 |a Typy publika 
653 |a Deníčková metoda 
653 |a Peoplemetry 
653 |a Mediální výdaje 
653 |a Nákup reklamy 
653 |a Zadavatelé reklamy 
653 |a Programming 
653 |a Television market 
653 |a Types of viewers 
653 |a The diary method 
653 |a People meters 
653 |a Media expenses 
653 |a Advertisement purchasing 
653 |a Advertisement submitters 
653 |a Programming 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zelinský, Miroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3123  |y Plný text v Digitální knihovně UTB