Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lang, Josef (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 66 s.

Cover

LEADER 01573ntm a22004337u 4500
001 zp4863
041 |a cze 
100 1 |a Lang, Josef  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace jako součást business plánu nemocnice 
246 |a Marketing communications as a part of business plan of hospital 
260 |c 2007 
300 |a 66 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012 
653 |a Komunikace 
653 |a marketing 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a neziskové organizace 
653 |a nemocnice 
653 |a zdravotnictví 
653 |a strategie 
653 |a řízení 
653 |a Communication 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a non-profit organizations 
653 |a hospital 
653 |a health service 
653 |a strategy 
653 |a management 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3853  |y Plný text v Digitální knihovně UTB