Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Piskořová, Helena (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 46 s., 18 s. příloh (ne v pdf)

Cover

LEADER 01456ntm a22003857u 4500
001 zp4861
041 |a cze 
100 1 |a Piskořová, Helena  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic 
246 |a Marekating activities in the Company Telefónica O2 Czech Republic 
260 |c 2007 
300 |a 46 s., 18 s. příloh (ne v pdf) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a IPTV 
653 |a O2 TV 
653 |a marketingová analýza 
653 |a cílové skupiny 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a IPTV 
653 |a O2 TV 
653 |a marketing analyse 
653 |a target groups 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4006  |y Plný text v Digitální knihovně UTB