Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kočí, Jan (Dissertant)
Other Authors: Zelinský, Miroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 48 s., 10 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01344ntm a22003377u 4500
001 zp4860
041 |a cze 
100 1 |a Kočí, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989 
246 |a evolution of promotionals strategies in elections campaigns in Czech republic after 1989 
260 |c 2007 
300 |a 48 s., 10 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a propagační strategie 
653 |a volební kampaň 
653 |a volby 
653 |a politická strana 
653 |a promotional strategies 
653 |a election campain 
653 |a elections 
653 |a political party 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zelinský, Miroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4322  |y Plný text v Digitální knihovně UTB