|
|
|
|
LEADER |
02233ntm a22006737u 4500 |
001 |
zp4859 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Kocmanová, Marta
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Srovnání národních konceptů mediální výchovy
|
246 |
|
|
|a A Comparison of National Concepts in Media Education
|
260 |
|
|
|c 2007
|
300 |
|
|
|a 66 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Marketingové komunikace
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Marketing Communications
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav marketingových komunikací
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
|
653 |
|
|
|a Médium
|
653 |
|
|
|a média
|
653 |
|
|
|a mediální komunikace
|
653 |
|
|
|a komunikační prostředky
|
653 |
|
|
|a mediální sdělení
|
653 |
|
|
|a mediální výchova
|
653 |
|
|
|a mediální studia
|
653 |
|
|
|a publikum
|
653 |
|
|
|a mediální gramotnost
|
653 |
|
|
|a vzdělávání
|
653 |
|
|
|a kritický odstup
|
653 |
|
|
|a komunikační technologie
|
653 |
|
|
|a školské systémy
|
653 |
|
|
|a vzdělávací programy
|
653 |
|
|
|a školní programy
|
653 |
|
|
|a průřezová témata
|
653 |
|
|
|a výchova
|
653 |
|
|
|a postoje
|
653 |
|
|
|a Medium
|
653 |
|
|
|a media
|
653 |
|
|
|a media communication
|
653 |
|
|
|a communication media
|
653 |
|
|
|a media announcement
|
653 |
|
|
|a media education
|
653 |
|
|
|a media studies
|
653 |
|
|
|a audience
|
653 |
|
|
|a media literacy
|
653 |
|
|
|a education
|
653 |
|
|
|a critical approach
|
653 |
|
|
|a communication technology
|
653 |
|
|
|a schooling systems
|
653 |
|
|
|a study programmes
|
653 |
|
|
|a school programmes
|
653 |
|
|
|a cross-disciplinary topics
|
653 |
|
|
|a pedagogy
|
653 |
|
|
|a attitudes
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Navrátilová, Svatava
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/4066
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|