Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Indra, Petr (Dissertant)
Other Authors: Illík, Rostislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 52 s.

Cover

LEADER 01487ntm a22004097u 4500
001 zp4855
041 |a cze 
100 1 |a Indra, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Komplexní analýza Corporate identity firmy T-Mobile Czech Republic a.s. 
246 |a Complex analysis of T-Mobile Czech Rpeublic a.s. corporate identity 
260 |c 2007 
300 |a 52 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Corporate identity 
653 |a podniková kultura 
653 |a corporate communications 
653 |a corporate design 
653 |a pro-dukt 
653 |a značka 
653 |a vizuální styl 
653 |a Corporate identity 
653 |a corporate culture 
653 |a corporate communications 
653 |a corporate design 
653 |a product 
653 |a brand 
653 |a visual style 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Illík, Rostislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3502  |y Plný text v Digitální knihovně UTB