Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Valášková, Eliška (Dissertant)
Other Authors: Mayer, Viktor (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 46 s. (56 980)

Cover

LEADER 01591ntm a22003377u 4500
001 zp48507
041 |a cze 
100 1 |a Valášková, Eliška  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně 
246 |a 1. Theoretical Part: Analysis of conventions and methods of recruiting audiovisual campaigns of universities on the example of communication strategy of Tomas Bata University 2. Practical Part: Audiovisual work, running time min. 10 min., production. (Mgr. Viktor Mayer) 
260 |c 2018 
300 |a 46 s. (56 980) 
500 |a Studijní obor: Produkce 
500 |a Studijní obor: Film Production 
500 |a Ústav: Ateliér Audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a propagace vysokých škol 
653 |a audiovizuální kampaň 
653 |a propagační video 
653 |a komunikace 
653 |a promotion of universities 
653 |a audiovisual campaign 
653 |a promotion video 
653 |a communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Mayer, Viktor  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/43284  |y Plný text v Digitální knihovně UTB